Maandag 11 juli 2016 - Vertrek naar Tallahassee

11 juli 2016 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Weer vroeg wakker :-(  maar blijven liggen tot een uurtje of half 8 en toen gaan douchen en aankleden. Koffers weer op orde brengen en even een ritme vinden om alles makkelijk in en uit de auto te halen.

Vandaag de reis naar Tallahassee van 420 km.

Onderweg gestopt om te ontbijten bij Dunkin Donuts. Meteen maar een half dozijn donuts meegenomen, zodat we onderweg nog wat extra hadden! Lekker gegeten.

Halverwege nog ergens gestopt bij Walmart en wat kleine boodschappen gehaald. Oh ja, ook nog een ijsje! Een echte Amerikaanse bak van 2 liter cookie dough ijs! Lepeltjes erbij en eten maar, lekkerrrr! Toen even bij AT&T een simkaart voor de telefoon gekocht, zodat we onderweg kunnen internetten en eventueel bellen.

Daarna reis voortgezet naar Tallahassee! Onderweg wat regen en onweer gehad, maar bij aankomst in ons hotel was het droog, dus hebben we eerst een duik in het zwembad genomen. Heerlijk bad voor ons alleen! Het was echt een mooi luxe hotel, voorzien van alle gemakken. We hadden zelfs een keukenblok in onze "suite". Echt leuk! Krijg je nog meer vakantiegevoel door :-)

Na het zwemmen opgefrist en op weg naar downtown Tallahassee. We konden niet echt een leuk tentje vinden om te eten en het bleef maar regenen, dus zijn we naar een shoppingmall in de buurt gereden, Square Mall. Hier hebben we op de foodplaza gegeten. Nog leuke shirts en shorts gescoord bij de A & F, dus blij weer naar huis.

's-Avonds heb ik met Vin in de gym nog een uurtje gesport. Lekker bezig!

Nog even wat TV gekeken en toen lekker in onze luxe bedjes gedoken. Aangezien Thomas het bed voor zich alleen nodig dacht te hebben, heeft Vincent zich opgeofferd om de slaapbank te benutten. Had hij ook een solo bed!

Welterusten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade