Zaterdag 23 juli 2016 - Van Charleston naar Fort Lauderdale

23 juli 2016 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Zaterdag 23 juli 2016 – Van Charleston naar Fort Lauderdale

Vandaag vroeg opgestaan omdat we een lange reisdag voor de boeg hebben. Er staat z’n 900 km. op de planning, dus dat is even doorbijten.

In het hotel een heerlijk ontbijt gegeten en toen op weg gegaan. Van tevoren zagen we best op tegen zo’n lange reisdag, maar we hebben een hele voorspoedige reis gehad en waren rond 17 uur in ons hotel. Onderweg al contact gelegd met Renata en Wino om te kijken of we elkaar die dag al zouden ontmoeten of dat dit later zou gebeuren.

Toen we bij ons hotel aankwamen hebben we eerst even opgefrist en zijn we aan de bar wat gaan drinken. Renata en Wino waren nog richting strand gegaan, dus die zouden ons op te hoogte houden van hun planning. We zaten goed en wel aan een drankje en toen zagen we in onze ooghoek vier zeer bekende gezichten, daar kwam de familie Collazuol aan! Heel bijzonder om elkaar dan zo ver van huis te ontmoeten.

We hebben gezellig met elkaar geborreld, vakantie-verhalen uitgewisseld, lekkere hapjes gegeten en de kids hebben zich prima in het zwembad en op de hotelkamer vermaakt.

Aan het einde van de avond hebben we afscheid genomen, nadat we plannen voor de volgende dag hadden gemaakt en een verzamelpunt hadden afgesproken.