18e dag - Op weg naar Los Angeles

7 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag op weg naar onze laatste bestemming! Los Angeles here we come!
Afstand van 200 km. Dus lekker rustig aan gedaan en onderweg lekker bij Starbucks ontbeten. Eind van de ochtend waren we al in LA en we hadden besloten om eerst maar op Rodeo Drive te gaan kijken. LA is enorm groot, maar we hadden Rodeo Drive vrij snel gevonden. Auto geparkeerd en gaan wandelen. Heerlijk mensen kijken (allerlei opgetutte dames met botox face) en de meest exotische auto's voorbij zien komen. Je kijkt je ogen uit!
Bij Nike Town eindelijk een paar leuke gympen voor Thomas gevonden en toen een broodje Subway gegeten. Op weg naar de auto kwam er een dame op leeftijd naast ons lopen die ons allerlei tips gaf wat wel en niet de moeite waard was om te gaan kijken. Erg grappig en artistiek mens. Maar blij met haar aanwijzingen!
We zijn vanaf Rodeo Drive nog even richting Lexington boulevard gereden en kwamen zo in de buurt van de rich & famous terecht. Althans, zo zag het er uit ;-)
Toen maar naar ons hotel gereden om in te checken. We zitten echt naast het vliegveld dus daar was ik in eerste instantie niet heel blij mee, maar na een nachtje slapen klaag ik niet! Heerlijke bedden, leuk uitzicht en niet gehorig!
Maar de drukte is wel even iets waar ik enorm aan moet wennen.
Als de spullen allemaal geïnstalleerd zijn, is het tijd om LA by night te gaan ontdekken. Santa Monica Pier staat hoog op de verlanglijst van de kids dus dat moet er dan maar van komen. Navigatie ingesteld en op naar de Pier!
Wat een verkeer en wat een drukte ......... Ik wordt hier te oud voor, Grrrrrrr!
Maar opgeven doe ik niet snel, dus even doorbijten. We vinden een parkeerplaats voor onze Yukon en proberen bij de Pier te komen. De kids weten de weg, want in GTA 5 komen ze "hier" ook altijd!
Santa Monica heeft een hele leuke winkelpromenade met veel muzikanten en er is veel te zien. Erg gezellig, maar wij moeten naar de Pier! De kids worden steeds enthousiaster naar mate we dichterbij komen. Zo ziet het er in het spel ook uit! !! Lekker naar het strand gelopen en naar de Pier. Daar is het een drukte van jewelste inclusief Kermis! De nodige dollars uitgegeven en kids met tevreden gezichten richting de auto. Tussen de bedrijven door ook nog even wat gegeten en toen weer naar het hotel. Tijd om te gaan slapen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Saskia:
    7 augustus 2014
    Kermis compleet! Grappig verhaal. Nu nog even ontspannen, dan kan je zen het vliegtuig in. Nb je bent nog niet te oud echt niet!