19e dag - Los Angeles verkennen

8 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na onze "algemene" kennismaking met Los Angeles gisteren, stond voor vandaag een bezoek aan Farmersmarket op de planning. Deze wordt op woensdag en zaterdag gehouden bij de 3rd Street in Santa Monica. Eerst richting Santa Monica gegaan, auto geparkeerd en op zoek gegaan naar een leuke locatie voor ons ontbijt. Het werd The Coffee Bean! Een vergelijkbare zaak als de Starbucks. Heerlijk ontbeten met een bagel en cream cSanta eerlijkere cappuccino erbij en smullen maar!
Toen op naar de Farmersmarket. De boys vonden het onzin, maar gingen toch mee. Het was een kleine markt met veel fruiten groenten. Er stonden ook wat kraampjes met bloemen en vers gebakken brood, maar verder stelde het niet veel voor. Jammer, maar dat hebben we dan ook weer ervaren ;-)
Omdat het erg lekker weer was, zijn we naar het strand gelopen en zijn we op Muscle Beach terecht gekomen. Zoals de naam al zegt wordt hier door de mannen gewerkt aan de spiertjes! Er staan allerlei toestellen om op te drukken, aan ringen te hangen, rekstokken en andere bouwsels om de spiermassa op te pompen. Knap hoor al die oefeningen en mooi om die sixpacks te bekijken ;-)
We hebben nog een flink stuk langs het strand gewandeld en toen was het weer tijd om in de auto uit te rusten!
Thomas bedacht om langs het strand te rijden en naar de haven te gaan (...... je raad het misschien al, .... net als in GTA 5). Hij wist niet precies de straatnaam, maar het moest aan het eind van Santa Monica zijn. Dus wij op weg! We zijn de hele Ocean Boulevard afgereden en kwamen via Venice Beach in de haven terecht. Prachtige huizen gezien, mooie boten, schitterende omgeving. Daarna weer via een andere route richting Santa Monica gereden om daar nog even over de promenade van 3rd Street rond te wandelen. Heel gezellig met veel muzikanten op straat en veel leuke winkels. Aangezien ik mijn vest kwijt was, hadden we een missie ......... nieuw vest voor mama!!!!
We zijn goed geslaagd bij de Superdry Store. Vanwege de flinke kortingen hebben Mies en Thomas ook meteen maar een exemplaar aangeschaft.
Voor het avondeten hebben we boven in de Santa Monica Shopping Mall gegeten. Ook weer een food plaza met allerhande eettentjes. Heerlijke noodles met kip gegeten, op het terras buiten in het avond zonnetje!
Om de avond af te sluiten met de boys naar de zonsondergang gekeken bij Santa Monica Pier en daar natuurlijk weer de nodige uitgaven gedaan!
Al met al weer een dag voorbij gevlogen! Het schiet nu wel heel erg hard op!

1. Saskia:
    8 augustus 2014
    Mannen strand sixpack mmmmm. Verse dan vers in de marktkraam. Eten aan zee, Top verslag van weer een top dag in THE big USA . Fijn datje weer een lekker vest hebt!