8 dag - Nog een dagje Las Vegas

28 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Weer lekker uitgeslapen en na de dagelijkse douche - sessie was het tijd voor ontbijt! Pancakes wilden de boys eten dus zijn we weer naar de Fashion Show Foodcourt gegaan om daar te eten. Heerlijke Pancakes gegeten! Toen nog even gestopt vor inkopen bij Hollister, schoenen gescoord voor mama en daarna weer richting hotel gegaan want we wilden The Stratosphere Tower nog op!
Als gast van het hotel mocht je gratis naar boven (anders $ 20 p.p.!!). In de lift naar boven had ik een "Top of the Rock-ervaring" want binnen no-time waren we boven op de 108 verdieping. De lift ging met 3 verdiepingen per seconde naar boven! Oren helemaal dicht, maar je moet wat over hebben voor zo'n mooi uitzicht over Las Vegas. Echt prachtig!
Na een hoop foto's te hebben gemaakt was het tijd om af te dalen nar de hotelkamer en even een duik in het zwembad te nemen. Kids waren het zat en wilden niets, dus ben ik samen met manlief even bij het zwembad gaan zonnen!
De tijd vloog voorbij en na een uurtje was het weer tijd om de kids op te zoeken en richting boulevard te gaan. Lekkere nacho's gegeten en daarna naar het einde van de Strip gereden. In de auto een stukje van de fonteinshow bij Bellagio gezien en daar gereden tot Mandala Hotel. De jongens wilden de auto niet uit dus zijn we maar terug gereden naar het hotel en hebben we nog even wat koffie, chocomel en koffie bij Starbucks gescoord en gezellig de dag afgesloten op onze hotelkamer! Spullen inpakken, klaarmaken voor de volgende reisdag en dan slapen!

1. Oma Lidy:
    4 augustus 2014