7e dag - Las Vegas

27 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag lekker uitgeslapen tot half 10! Uniek voor Vincent ;-)
We waren laat naar bed gegaan dus dit was wel even lekker.
Op ons gemak gedouched en aangekleed en toen op zoek naar een lokatie voor onze brunch. Het barst van de eettentjes, dus we zijn op de strip bij Riviera op een food plaza beland. Brunch met pizza (?!?) of een belegde sandwich. Iedereen zat al aan de burgers maar dat vonden we iets too much!
Na het ontbijt de volgende activiteit ......... een lang verwachte trip naar de schietbaan! Thomas had alles al uitgezocht en wist precies waar we moesten zijn :-o
Net achter hotel Circus Circus was een tent waar je met allerhande wapens kon schieten. Here we go! Alsof je een hamburger besteld, je geeft aan met welk wapen je wilt schieten, ID laten zien, handtekening Pa & Ma en gaan met die banaan! Lopende band werk, want mensen staan in de rij!!!!
Maar goed, beloofd is beloofd, dus de mannen mochten schieten. Vanaf 10 jaar dus Vincent mocht ook met een pistool schieten. Duidelijke instructie, oordoppen en brillen op en daar gingen we. Een lawaai van jewelste en allemaal grote kerels met een grijns van oor tot oor. Een speeltuin voor grote mannen zeg! Veel toeristen maar volgens mij ook veel Amerikanen.
Afijn, onze kleine mannen zijn weer een eenmalige ervaring rijker en vonden het fantastisch.
Toen mocht mama het programma invullen, dus Fashion Shop Mall, here we come!
Lekker gewinkeld, stuk over de strip gewandeld, terug naar het hotel en lekker gezwommen. 'S-avonds gegeten en nu met de auto naar de Strip gereden en een stuk verder over de Strip gewandeld!

1. Saskia:
    31 juli 2014