Klaar voor de start!

19 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een vlekkeloze reis naar Schiphol in de snelle Ford van Manuela, konden we bij aankomst meteen onze bagage bij de dropoff op transport zetten en waren we binnen een kwartier door de douane. Een tax-free shopavontuur met 3 mannen hoeft gelukkig niet zo lang te duren :( dus binnen een klein uurtje waren alle inkopen binnen, inclusief een burger bij de Mac! Om 14 uur konden we aan boord van de Delta vlucht 0152. Makkie, alles gaat vlekkeloos. Prima start gevolgd door frisdrank met nootjes en pretzels en binnen een half uur vervolgd met een warme maaltijd. Tortellini's of Thai Curry. Kids de pasta en wij de Thai curry. Heerlijk gegeten met broodje en salade erbij en als toetje koffie of thee. Lang leve Delta Airlines! Na een uurtje of 3 weer even een blik naar buiten en we hebben een prachtig uitzicht op Groenland. Geweldig! Maar, dan komt de turbulentie en wat luchtzakken, oeffff, da's even doorbijten en zweten geblazen, maar na een half uur is het weer rustig :P! We worden volgestopt met eten, drinken, snacks & ijs en uiteindelijk hebben we op tijd een rustige landing in Seattle. USA here we are! Nu even koffers inchecken voor San Francisco, koffie bij Starbucks en wachten tot we weer mogen boarden

1. Saskia:
    31 juli 2014