19 juli 2014 - 19 dag in San Francisco

21 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gisteravond zijn we rond 23 uur gaan slapen, maar dat bleek best lastig, want om half 5 waren we al weer klaar wakker :-(
We hebben het tot 6 uur gerekt maar toen wat het echt tijd om op te staan. Lekker gedouched en om 8 uur waren we helemaal klaar om San Francisco te verkennen. Via ons hotel in Marketstreet zijn we richting Powellstreet gelopen naar het opstappunt van de Cablecar. Voor de prijs van $6 p.p. mochten we in de rij aansluiten om een ritje te maken we dus maar niet gedaan en zijn zelf aan de wandel gegaan. Eerst maar eens even ontbijten ......... bij de Starbucks natuurlijk! Daarna lekker aan de wandel gegaan richting Fisherman's Warf. Al wandelend kwamen we Door Chinatown en daarna door Little Italy, prachtig om te zien! Uiteindelijk bij Fisherman's Warf aangekomen wat het weer tijd voor koffie. Boudin is en grote bakkerij annex ontbijt- en koffietent. Lekker buiten op het terras gezeten bij de openhaard, want het was nog niet zo zonnig en warm. Lekker aan de wandel gegaan naar Pier 45 waar de onderzeeboot Sausalito ligt, bij PierSquarede zeeleeuwen gekeken en mooie foto's gemaakt. Even bij de souvenierswinkels gekeken en toen weer richting Union Square gewandeld om daar lekker te shoppen. Niketown, Scotch&Soda, A&F, Banana Republic en natuurlijk Macy's zijn de revue gepasseerd! Goed geslaagd op onze eerste dag! Toen weer tijd voor het avondeten bij Lori's. Een echte hamburgertent in Grease style, geweldig! Heerlijke verse hamburger gegeten en langzaam afgezakt richting hotel. Heel veel gelopen, maar ook veel gezien! En reuze trots op Vincent, die weinig gemopperd heeft ondanks het vele lopen! Om 9 uur waren we afgedraaid en om half 10 was het helemaal stil op onze kamer, pffffff!

1. Saskia:
    31 juli 2014
    Ik lees voor en Lukas wil graag ook een hamburger met cheese