Zondag 10 juli 2016 - Dagje Orlando

10 juli 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Na een heerlijk nachtje slapen, werden we rond 6 uur wakker. Toch nog even gerekt tot 7 uur en toen opgestaan. Even in de buurt van het hotel rondgelopen op I-Dive om te kijken of we een leuk tentje konden vinden om te ontbijten. Niet echt wat gevonden, dus toen besloten om richting Orlando Premium Outletshopping te rijden. Was op 10 minuten afstand, dus goed te doen. Daar hebben we bij Panera heerlijk ontbeten. Mies en ik aan de bagel met cream cheese en de jongens aan de flatbread met bacon and eggs. Goed begin van de dag.

Lekker aan het shoppen geslagen en mooie Nike schoenen voor Vincent gekocht, een shirtje en onderbroeken.Maar het was erg warm, dus tijd om richting het water te gaan. We hadden bedracht om dan richting Daytona Beach te gaan en een kijkje te nemen bij de Daytona International Speedway.Daar een beetje rond gekeken, maar de mannen hadden geen zin in een tour dus zijn we doorgereden naar het strand. Lekker op het terras wat gedronken en ik ben nog even naar de zee gelopen. Het zeewater was gewoon lauw. Echt bijzonder, nog nooit meegemaakt!

Uiteindelijk weer naar Orlando gereden om daar een hapje te gaan eten. Stuk over de I-Drive gereden op zoek naar de Mexicaan die we 's-middags gezien hadden. Het was even een stukje lopen, maar we hebben heerlijk gegeten. Eigenlijk te veel, maar we moeste nog een stuk terug lopen, dus dat kwam goed uit.

Rond de klok van 11 werd het hoog tijd om onze luikjes te sluiten!