Zaterdag 9 juli - Begin rondreis Florida & Texas

9 juli 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Zaterdag 9 juli 2016 - Vertrek van Schiphol via Frankfurt naar Orlando

Onze vlucht staat gepland voor vertrek om 10.15 uur, dus zijn we om 6.30 uur door Hennie opgehaald en naar Schiphol gebracht.

De voorspelde vakantiedrukte hebben wij niet gezien, dus na een vlotte check-in konden we ruim op tijd op Schiphol ontbijten en koffie drinken. Erg fijn!

De vlucht naar Frankfurt ging supersnel en erg voorspoedig! Daar moesten we nog ruim 2 uur wachten, dus even tijd om een hapje te eten. De jongens hebben lekker een hamburger bij de Mac gegeten en toen was het weer tijd om richting gate te gaan om te boarden.

Op de vlucht van Franfurt naar Orlando hebben we gelukkig weinig turbulentie gehad, geen vertraging, dus al met al een goede ervaring met Lufthansa & een boeing 747.

Toen we op Orlando Airport aankwamen, moesten we eerst een flinke tijd in de rij staan om door de douane te komen. Daara met onze koffers naar een soort metro om naar de aankomsthal te gaan. Daar konden we wachten op onsze shuttlebus om naar het autoverhuurbedrijf Sixt te gaan.

Toen we daar aankwamen, was de drukte net voorbij en konden we heel snel onze huurauto meenemen. Gelukkig was het deze keer geen discussie welke auto we meekregen, we kregen gewoon een Chevrolet Suburban aangeboden. Dit is een nog grotere auto dan de Tahoe die we besteld hadden. Daarnaast had deze auto heel veel kofferruimte, alles electrisch verstelbaar en een ingebouwde GPS, zodat we meteen een navigatiesysteem hadden. Erg blij mee!

Ingecheckt bij ons hotel, even bij het zwembad iets gegeten en toen was het hoog te\ijd om naar bed te gaan (22.30 uur lokale tijd, maar voor ons ritme wat het dus al half 5 in de nacht!