21e dag - Terugreis naar Amsterdam via Rome

11 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De vliegreis staat voor 16.25 uur op de planning dus we kunnen lekker rustig aan doen. We hebben heerlijk uitgeslapen, gedouched, aangekleed en toen was het tijd om de koffers in te pakken. Even alle aankopen ontdoen van kaartjes en labels, bonnetjes weggooien en alles verdelen over 4 koffers! Daar gaat dan ongemerkt nog best wat tijd inzitten .....! Maar het was om 12 uur helemaal spik en span, dus we konden precies op tijd uitchecken! Tijd om de auto bij z'n baasje terug te brengen :-(
Het autoverhuurbedrijf zat vlak bij het hotel dus daar waren we snel. Auto werd kort gecontroleerd en goed bevonden en we kregen door dat we 2950 miles gereden hadden, best veel! Maar we hebben dan ook wel enorm veel gezien!
Vanuit het autoverhuurbedrijf werden we met een shuttlebus naar het vliegveld gebracht en netjes bij de juiste ingang afgezet, top geregeld!
Bagage ingecheckt, door de douane en relaxed wachten tot ons vliegtuig klaar is voor boarden. Lekker koffie bij Starbucks gedronken, broodje erbij en de buikjes waren weer gevuld!
Het vliegtuig vertrok netjes op tijd naar Rome! Vliegtuig van Alitalia viel wat tegen want het was een oud toestel, tafeltjes die afgebroken waren, ik had een beeldscherm met een streep erdoor en de hoeveelheid vloeistof die geschonken werd was erg karig. Of waren we de heenweg misschien heel erg verwend door Delta Airlines met een schermpje met een touchscreen, vriendelijke stewardessen, overvloed aan eten drinken en ga zo maar door! ?! Maar we zijn veilig geland in Rome en met een vertraging van 5 kwartier toch heelhuids in Amsterdam geland. We werden opgehaald door Hennie & Jacqueline en zo kwam er een einde aan ons Amerika-avontuur.
Het is een waanzinnige, bijzondere onvergetelijke vakantie geworden en ik denk en hoop dat we hier samen met de kinderen nog heel vaak op terug zullen kijken!
Veel liefs van de verhalenschrijfster!!!