6e dag - Las Vegas here we come!

26 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisteravond nog een heerlijke plons in het zwembad gemaakt! Water was heerlijk maar met de warme wind op je gezicht was het eigenlijk nog warm! Ongelooflijk dat het om 10 uur 'S-avonds nog steeds zo warm is.
Na ons zwemavontuur in het donker hebben we nog even op het terras bij onze hotelkamer gezeten en genoten van een schitterende sterrenhemel! Duizenden sterren en Thomas heeft zelfs 2 vallende sterren gezien!
Lekker gaan slapen en vanmorgen rustig gedouched en aangekleed. Nog even in de lokale grocerie annex souvenierswinkel een broodje gescoord en toen in de auto gestapt richting Zabriskie Point! Op aanraden van Wino. Eeuwig dankbaar Wino, wat een prachtig uitzicht! Onbeschrijfelijk om op 1 plek zoveel verschillende landschappen te zien! Ondanks dat het pas half 11 was brandde de zon enorm. Maak het was al die zweetdruppels en hitte meeeeeer dan waard!
Goed, tijd om verkoeling te zoeken in onze limo met airco ♡! Op naar Las Vegas! Nog zo'n 270 km verderop.
Zeer voorspoedige reis gehad en rond half 1 waren we in Las Vegas. Nu nog bij hotel Stratosphere zien te komen :-)
Dat duurde even, maar lekker door Las Vegas gecruised en weer veel gezien. We konden pas vanaf 3 uur over onze kamer beschikken dus hebben we de auto gepakt en zijn we richting centrum gereden. We kwamen uit bij Fashion Week, een shopping-mall met Macy's, Saks, Dillard's (?) En nog Veere meer leuke winkels! Shoppen!!!! Maar na even rondgewandeld te hebben moesten we toch maar even gaan lunchen! Er was een hele grote food plaza, dus voor elk wat wils!
Meteen wat leuke shirts voor Thomas & Michel gescoord en daarna nog een mooie zonnebril voor mij ....... en voor Michel. Ik zeg: Een nu al geslaagde dag! Op naar het hotel en naar het zwembad. Ingecheckt, spullen geïnstalleerd en klaar gemaakt voor een duik! Maar wat was het heet in onze kamer zeg. De airco had er niet veel zin in. Best vervelend met 45 graden. Toch maar even melden bij de receptie. Kids naar het zwembad gebracht, want dat is best even zoeken in zo'n groot hotel, maar dat lukte. Wij weer richting receptie en de zaak voorgelegd. Andere kamer was alleen beschikbaar met gehandicapten douche. Vooruit dan maar! En daar gingen we weer met onze spullen, pffffff! Gelukkig was die kamer heerlijk koel, dus we waren blij met onze doortastendheid. Even bij de boys kijken, drankje bij the Pool en even zwemmen. Heerlijk in die warme zon!
Daarna douchen en opmaken voor de verkenning van The Strip bij avondlicht. Dat is even anders! Een grote Kermis van lichten en geluid, prachtig om te zien! Het was even wandelen, maar er was veel te zien. The Venezian is prachtig, met echte gondels, de Trevi fontein en het San Marco Plein! Even langs Carlo's Bakery (Cake Boss) gelopen, maar niet in de lange rij gestaan om een taartje te kopen. Duurde wel een uur! ! Maar voor de wachtende mensen werden stukjes cake geserveerd, heerlijk. Maar we zijn toch maar doorgelopen! Langs allerlei shop gelopen en toen richting Ceasar's Palace gelopen. Helemaal anders dan wij in ons hoofd hadden. De entree met rolbanden was in verbouwing dus via een zijn ingang naar binnen. Even wat gegeten en verder de boel verkend. Uiteindelijk was het al over 11-en en gingen de winkels sluiten. Heel veel dure shop en horloges gezien, dus we moeten nog een keer terug ;-)
Wandeling weer terug naar het hotel duurde toch wel meer dan een half uur dus we waren laat terug. Dus tijd om te gaan slapen.